25 de noviembre de 2010

Saio en "La Región"!

Bueno, pois disculpas a Trasancos, que lle dixen que non saía nada! Iso era na web, que na versión impresa, saio. Tomei unha foto da miña parte, aquí está (o mellor é que a aumentedes, pra ler ben se non se ve)
Creo que saín la TVG, dixéronme por Lugo. Por agora non máis noticias, rematamos mañá venres, estaremos de 10 a 12 da mañá, por se estades a man, xa me vedes. A todo isto, Trasancos e Kico, se tedes un aumento de suscriptores e/ou visitas, que sepades que non os cobro pola publicidade (mañá é o día que adoito sacar fotos a todo, así que veredes como tiña montado iso, moi cutre pero funcional).

Un saúdo!

3 comentarios:

  1. Xa sabía eu!!... :D

    Xa temos outro modelador mediático! jejeje. Tranquilo home, que non fai falta que te desculpes, e moitas grazas pola publicidade gratuita, quería corresponder coa miña entrevista radiofónica, pero en algo menos de 10 min non deu pa moito... :P

    Grazas de novo, xa teño ganas de ver esas fotos ;)

    ResponderEliminar
  2. Felicidades Andrés! Parece que hay una fiebre mediática por los modeladores 3D, jejeje. Un saludo!

    ResponderEliminar
  3. Pois moitas grazas, nominados! hehe. Alsomar, isto ía referido aos modeladores 3D en Galiza, que se non, créeme que serías nomeado. En concreto, comentei que estás nominado pra Supermodelador.

    E Anxo, o da túa entrevista, a min con saír neste periódico xa me vale ;) (por agora). Xa haberá tempo de ir a máis!

    ResponderEliminar